Söndag

Ska straxt hoppa in i duschen.
Tänkte bara skriva några rader här. Igår var vi en snabbsväng till Oskarshamn för Martin skulle köpa en båtkärra till våran båt.
Så vi tog upp den på kärran och grejer igår, nu under vintern ska vi fräscha till den riktigt ordentligt. Antar att ni inte tycker att det är så intressant, men jag har lite det intresset. Kan bero på att min pappa alltid varit intresserad av bilar och sånt, och nu har jag en kille som också är det. Klart man dras med. Tycker inte att det är så kul att meka, men hjälpa till att fräscha upp och så är kul. Vi ska typ måla om den och fixa, ska bli kul, det kommer bli grymt snygg.

Mormor och morfar var här igår med trevligt trevligt :)
Just nu är Marin iväg med pappa på jobbet de ska polera upp lite bilderar. :P

I morgon tänkte jag gå på stan efter jobbet själv, tycker att det kan vara skönt att gå själv ibland när man ska handla.Nackdelen är att man inte har någon rådgivare, men tror inte jag behöver de denna gång.
Hoppas jag hittar det jag ska :)

Åter kommer i morgon med uppdatering om vad jag hitta..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0