Nyheter

Det har fortfarande inte vänt tillbaka och det lär det nog inte göra på ett tag.
Jag skrev i något inlägg sen att vi skulle kolla på en lägenhet, och dt gjorde vi vi kollade till och med på två. För han hade en 2:a och en 3:a ledig. Tvåan var inget att ha direkt tv rummet var så litet så man undrade hur man skulle få in en soffa..
Men trean fastnade vi båda för den var hur fin som helst och enormt stor, precis som vi vill ha med mycket utrymme. Bra förvarings möjligheter och allt sånt.
Detta var i söndags och vi skulle skriva kontrakt i måndags, men på dagen får Martin veta att han kanske inte får jobba kvar för att det finns så lite att göra. Så det blev skit med den drömmen. Han är inte av med jobbet än, så det är fortfarande osäkert. Och eftersom mitt jobb enbart är extra/tillfälligt, så kan det liksom ta slut vilken vecka som helst. Det hade varit en sak om jag hade haft fast jobb eller så. Men som det ser ut nu måste vi dra in pengar från två håll.

Måste försöka tänka ljust och se framåt istället.
Så nu får vi bo på varsitt håll hos våra föräldrar medan vi gör klart huset vi bott i en stund och flytta ut allt där ifrån.
Tills vi fått ordning på jobb och jag har fått körkort så vi kan flytta..
Hoppas den där lägenheten kan vara tom länge eller att någon inte bor där så länge vi kan ta den sen. För den skulle passa oss perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0