Inte allt för roligt lördag kväll

Shiit det känns som om klockan är är typ 10 på kvällen fast den bara är 4, att det varje år ska ta så lång tid att vänja sig vid att det blir mörkare. Sitter hemma hos Älsklingens föräldrar vi ska vara här i helgen. Jag har typ inte gjort någonting idag bara suttit vid tv:n, eller rättare sagt typ sovit vid tv:n haha..Fyy vad lat man känner sig. Älsklingen är ute och fixar en grej, sen ska han till Andreas för de ska ha speling ikväll..
Vi tre skulle käka ute först, men jag tror jag skippar det, funderar starkt på att gå en sväng med mina stavar som är här istället för att äta en pizza och sen laga till något här själv.. haha..

Imorgon ska vi kanske ut till huset och börja plocka i ordning lite och sådär. Sen är det prat om bio men vi har inte bestämt än, men det skulle vara myyys :)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0