Helgen

Guu jag borde skämmas, fan vad jag slarvar med bloggen :S

Kommer bara lite kort om händelser i helgen..
Fredag jobbade jag, efter jobbet bar det hem till Lise-lotte där vi senare på eftermiddagen skulle ha tjejkväll med några på jobbet :)
Det var sjukt kul och trevligt, måste göras om innan Lotti åker..

Lördags, vet jag inte vart dagen tog vägen. Gjorde nog inget speciellt tog det mest lugnt, jag och älsklingen glodde på en film och myste :)

Idag har vi varit i Trollhättan, jag, älsklingen och Andreas. Vi var och hämtade en bil till Andreas.
Åkte klockan fem i morse så man är lite trött, även har jag sovit så gott som hela resan. Stackars älsklingen osm har fått köra hela vägen, han ligger och sover just nu. Ska väcka honom, för han och jag ska se ensam mamma söker..
Sen ska vi nog gå och lägga oss.
Jag ska upp och jobba i morgon, men kör eftermiddag så det blir ju sovmorgon i alla fall :)
Och myyys emd älsklingen för han ska inte jobba i morgon..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0