Framtiden

Det är inte lätt att ha planer för framtiden, visst att man planerar, drömmer och många tankar snurrar om hur man ska göra med framtiden. I förr gårs kväll så låg jag och Martin och pratade lite om jobb och liknande. Både han och jag vill ha "riktiga" jobb. Alltså bättre jobb än de vi har och jobb som vi verkligen vill ha och vill jobba som.
Det jag letar efter är barnskötar jobb och han vill ta lastbilskort och köra lastbil, tror inte att det är några speciellt välbetalda jobb utan typ medel. Men det är så vi vill ha det.
Som ni vet så har vi sagt att vi ska kolla runt i hela Sverige efter jobb och så, vi kan tänka oss att flytta vart som helst utan till Stockholm. Vet inte varför men båda två känner så i alla fall.
Så nu har jag suttit och kollar massa jobb, åhh vad jag vill jobba som barnskötare. Har ju sökt två jobb som jag väntar på svar hoppas hoppas :)

Älsklingen är påväg hit nu, jag ska snart börja med lite käka. Sen blir det tv, dusch och mys. Sen äre jobb som gäller i morgon för min del då, för älsklingen är ju sjukskriven =/
Men så ska jag till honom i helgen :) Myyys

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0