Fin födelsedag

Som ni vet så fyllde jag år igår.
Blev en mysig och trevlig födelsedag.
Kom till jobbet och jobbade, bjöd mitt shift på lite fika. Fick en present av en jobbarkompis.
Älsklingen som var hemma hos mig hela dagen (som tyvärr är sjukskriven) kom och hämtade mig när jag slutade vid 6. När vi kom hem fick jag presenter, sen fika vi och åt tårta hela familjen. Mys :)
Sen tittade vi på idol åt varmamackor, sen såg jag och älsklingen på film.
Väldigt lyckad födelsedag :)

Fick lite presenter:
-Pengar
-Pilates dvd, matta och gummiband
-Kokböcker
-Tofflor
-Raggsockar 
-Bodyscrub

Sen en väldigt fin present av mormor och mofar som jag inte säger här, men den betyder grymt mycket <3
Tack så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0