Depp

Är riktigt jävla depp just nu, hur kan allt ta en sån snabb vändning? :(
Min älskling är på väg hit nu, tack och lov att jag har honom. Han kommer hit för att jag är depp och vill prata med honom fast att vi inte skulle ses idag. För vi ska ses i morgon när vi ska till mormor som fyller år.
Vill inte säga för mycket, avvaktar och ser hur det blir med allting. Men just nu ser det inte bra ut alls, verkligne helt tvärt emot hur vi vill att det ska se ut.
Kan i alla fall säga att det är mögel i huset vi bor i och det är tydligen ävldigt farligt att bo i. Enligt en vi pratade om tar dte jätte lång tid innan det kommer ur kroppen igen, känns u väldigt bra..INTE..
Men det värsta är att älsklingen har reagerat rätt starkt på det där, han har haft ont i huvudet i flera veckors tid och i bihålorna och det berodde på möglet. Så vi har varit här hos mina päron i helgen..
Med andra ord så måste vi göra klart det vi har påbörjat i huset sen flytta där ifrån.
BAJS. Det som är så himla underbart fint där ute, men möglet förstör hälsan och den går i första hand.
Nu ska jag tvätta bort smink och grejer sen göra lite käka åt älsklingen och till mig till jobbet.


BÄSTA <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0