Dålig uppdatering


Får be om ursäkt för det..
Har inte hänt så jätte mycket sen i lördags..Har mest tagit det lugnt, blev ingen bio i söndags vi ska gå nu i helgen ist.. :)

Har faktsikt varit duktig när det gäller att röra på mig, gick en 20min rask promenad med stavarna igår.
Sen var jag ute och jogga en bit förut, väldigt kort den här gången också 10min. Men jag lovar att jag hann att bli svettig. Sen så körde jag lite styrka så det blev armar, rygg och lite bröst.
 I morgon tänkte jag köra rygg och mage :)
Har precis kommit ur duschen, ska snart skicka iväg ansökan om ett jobb sen göra mina mackor tills i morgon..
Någon som har tips på vad man kan ha för matlåda till jobbet??

Har hunnit med lite idag, städat rummet, bäddat rent och så (fan vad skönt det ska bli att lägga sig sen då), skrivit en ansökan till jobb, ringt till en gammal praktikplats för att fråga om de kan vara referens, har tränat och tvättat.. hehe.

Snart kommer min älskling..Vad gullig han är, vi skulle inte va förns i morgon egentligen, men så kommer han och sover hos mig nu med:) Gull..
Men tror att han kommer i morgon med vi prata om att vi skulle se en film eller någon, myys :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0