Bara några timmar kvar

Sen fyller jag 19år, jippie. haha, vadå tråkig ålder..19 och 17 är såhär tråkiga mellan åldrar. men men. haha
Får väl tänka att det är "bara" ett år kvar till 20 nu..haha..
Och älsklingen som fyller 20 om drygt två månader. haha.. Vad fuskigt :P

Har fått våran kamera nu fick den i tisdags, den är jätte fin. Fast stor, men det är ju de där kamrerna. Men bilderna blir grymt jävla snygga och det gillar jag.
Vi ska börja framkalla lite bilder.
Jag och Martin mamma prata om det när vi satt och kolla i gamla album, det kommer typ försvinna känns det som för alla har bilderna på datorerna.
Men vi ska försöka att framkalla så mycket som möjligt och sätta i album. Det är ju sp mysigt att sitta och bläddra och kolla och minnas massa roliga saker :)
Jag tycker att det blir en helt annan stämmning när man tittar på bilder i att album än bara kolla på datorn.

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hit, han har precis åkt från Åtvid så det tar nog ett tag. Han har kommit till mig varje dag denna vecka :) Sen ska han vara här hela helgen, eftersom jag fyller år och det kommer folk..

Längtar tills vi ska flytta ihop <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Ninnie

GRATTIS!:D



Hoppas du får en minnesfull födelsedag för som du skrev det är ju bara en mellanålder till något ännu större.:)

2008-11-22 @ 17:17:27
URL: http://neverfakeasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0