Jordgubbar <3

Har varit hemma hos Martins föräldar idag under tiden han jobbar.
Det har regnat så gott som hela tiden, hallååå vart är solen och värmen vi vill ha sommar.
Jag och Martins mamma bestämde oss i alla fall för att ta paraplyna och gå neråt Åtivd vilket är ungefär 30min gång väg till. Men vi gick och gjorde lite ärenden som banken, biblan jag lånade en bok och det har jag inte gjort på jätte länge. Den är skriven av Mats Wahl "tjafs" och är fortsättning på "den osynlige" så det blir nog bra.
Sen gick vi över torget och där stog det en snäll liten gubbe och sålde jordgubbar så hon köpte två liter. Är det ingen sommar ute så får man väl försöka få upp lite sommarstämning på något sätt.
Så på den lilla turen så fördrev vi ungefär två timmar så det var ju inte så illa.
Får se om det blir en liten promenix med stavarna sen kanske. Man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag bara vänta på att snyggingen kommer så ska vi äta lite jordgubbar MUMS, sen ska han få en liten skojig present av hans mamma. Ska bli kul och se minen.

Hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0