Dusch

God kväll!

Hoppas ni har haft en underbar helg, det har jag haft fast att den inte blev som planerat.
Aja, här sitter jag ny duschad och fräsch, har smörjt in mig med alla dess krämer och grejer som jag har.
Fick en kräm av mamma som gör att hårväxten minskar, använde den för första gången nu så får se om det fungerar. Skulle ju vara rätt så nice om det fungerade, återkommer med en rapport när jag använt den ett tag så får vi se. Haha.
Måste bara ge en stor stjärna till body butter för det är så himla bra, lite fetare och perfekt för vi som har lite torrare hy.

Aja, nu är det snart dags att gå och borsta tänder och sen sussa!
Får se vad det blir av att göra i morgon!

Natti natii

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0