Det slog om snabbt som tur var:)

Jaa, som jag skrev igår hade jag verkligen chill förmiddag och en bit in på eftermiddagen. Men när min kära karl kom hem så blev det mer fart på dagen. Vi var bara hemma en stund och fixade, sen så drog vi in till Åtvid till hans föräldrar.
Väl där blev det som jag trodde, jag och hans mamma tog en promenix och stavarna följde givetvis med. Vi hade verkligen tur för när vi hade gått en lagom runda och kommit innanför dörren så vräkte regnet ner. Vi satt inne och kolla på tv och snacka, sen for jag och älsklingen till affären och handla lite.
Hemma så hämtade vi badkläder sen så åkte vi till en jätte mysig sjö och badade med sällskap av Robin och Camilla. Man kan ju inte säga att det var skönt i vattnet direkt men vi bdade ett bra tag iaf, förutom Robin den badkrukan som inte badade alls. haha. 
Hela jag var genom kall sen när vi kom hem så jag och älsklingen gjorde goda äggmackor, myste ner oss i soffan med en filt och kollade på film, men jag fick se klart hela själv för älsklingen somnade i mitt knä, så himla söt. Förstår att han var trött han har jobbat som bara den denna vecka.
Trevlig och mysig dag:)

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0