Chilla på högsta nivå.


Idag har jag verkligen inte gjort så mycket, jag vaknade vid halv tolv, fyy mig ska inte sova så länge egentligen. Solen tittade fram så det var bara på med bikinin och sätta sig på altanen i solen och sola lite, här gäller det vekligen att passa på när den är framme.
Sen lagade jag lite käk, det fick bli kyckling och ris och lite sallad, mums.
Sen dess har jag bara suttit och chillat vid datorn, för att ha något kul att göra så bad jag min kära kusin Mican att hälpa mig att fixa en blogg. Så tack för hjälpen :)
Känner för att gå en sväng, men mina stavar är i Åtvid hos Martins föräldrar. Nu låter det som att jag inte kan gå utan mina stavar men det kan jag fast det är roligare att gå med stavar och sen med någon annan.  Åker jag in något sen när älsklingen kommer så blir det nog att gå en sväng.
Skönt att röra på sig lite, måste röra på mig på något sätt eftersom det inte är någon sommar träning med karaten denna sommar =/
Får se vad det blir att göra resten av dagen när älsklingen kommer hem från jobbet. Rätt segt att vara hemma själv, i alla fall här mitt ute på landet när man inte har något körkort eller annat fordon att ta sig fram med. Men det blir bättre sen när älsklingen får semester att för det första ha sällskap hela dagarna och sen att han har körkort med.
Hoppas att det inte blir så mycket att sitta hemma och dega i höst när jag antaligen får börja jobba lite.

Nee nu är det bäst att göra lite nytta ska diska lite tänkte jag.

Susanne.



Kommentarer
Postat av: muckis

Hehe varsegoo :D

2008-06-26 @ 15:44:29
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0