Sun

Jaa nu har vi haft underbart väder några dagar och idag har jag solat mycket och bättrat på brännan lite. Är inte så jättebrun än enligt mig själv, men lite brun i alla fall. Man känner sig verkligen fräsch när man fått lite färg, för det gör så himla mycket. Antar att ni med ligger ute och pressar i solen för att bli bruna och fina. 
Men om två dagar så bär det av till öland och då blire bättre med saltvatten och grejer.

Klockan är rätt mycket och här sitter jag och bloggar för att ha något att göra, det blir verkligen inget bra inlägg det är mest bara för att fördriva tiden.

Kan ju meddela att det inte går så jätte bra på jobbfronten än så länge tyvärr. Är ju inskriven i vikariebanken i Åtvidaberg, men de behöver nog inga vikarier förns i höst när alla förskolor och fritidshem har kommit igång ordentligt igen. Sitter och kollar då och då efter intressanta jobb, men hittar inget som verkar vettigt för mig. Det är verkligen jätte segt att bara gå hemma, just nu har ju älsklingen semester så det är ju bra. Men det blir segt sen när han börjar igen.
Vill verkligen ha körkort, är jätte taggad för att ta ett men för att ta det så måste jag först och främst ha ett jobb så jag kan betala det. Det är synd att inte jobb växer på träd.

Aja nu ska jag inte klaga mer. :P

Ska göra min snygging sällskap framför tv:n i stället.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0