Sooool

Heej!

Visst är det underbart väder ute, hoppas ni har varit ute och solat massor idag.
Läget bra?
Med mig är det jätte bra.
Har inte skrivit på ett tag men det har att göra med att jag och martin har fixat med huset lite, vi har byggt en ny as snygg trapp till loftet, mätt rummen och kollat färget/tapeter och golv och massa.

Idag kom mamma och dem och hämta mig för att jag skulle hem till Gusum, men precis då så kom en sms avi till matins mobil om att vi fått våra kläder så vi var tvungna att hämta ut dem för vi var så nyfikna allt satt perfekt och min pojkvän blev riktigt heet i de nya kläderna. Jag blev jätte nöjd med mina kläder med.
Har varit hos grannen en sväng och sagt hej till barnen och hoppade studsmatta med dem.
Precis nyss så ringde bästa Malin, och det var så komiskt för vi brukar nästan aldrig träffas, för när hon har tid har inte jag tid och samma sak åt andra hållet. Men hon ringde till min mobil från hennes föräldrars hem tele..
Jag: Jaha vi har tajmat det bra den här gången.
Hon: Vadå? Är du också hemma?:D
Jag: haha, jaaaa.

Jag blev jätte glad, så vi ska ut och gåååå sen vi ska bara käka.

BÄSTA MALIN!<3

Och jag har två jätte roliga saker som jag bara måste säga till henne, men det är verkligen ingen idé att skriva här för det var saker som hände när vi var SMÅ:P


Käk.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0