Så här på kvällskvisten

sitter jag och tänkte slänga in ett inlägg i min blogg innan det är dags för att borsta tänderna och sova.

Har precis tittat på två avsnitt av "Sex and the city", det är ingen serie jag har följt eller så men tittar när jag råkar se att det går på tv. Och jag tycker den är grymt bra, vet inte riktigt varför jag tycker den är så himla bra, den bara är det helt enkelt. Men det är väl inget jag direkt kommer följa för jag är ingen sån människa som har spikade tv tider, utan sitter mest bara vid tv:n när jag har lite dötid. hehe.

Just nu sitter jag och min pojkvän och funderar på om det åskar ute, för vi har sett att det blinkat till några gånger utanför. Men vi har inte hört något muller men åskan kan ju i och för sig vara långt bort. Annars så är det trädgårdslampan utanför som har fått spratt, men då man tittar ut så blinkar den i alla fall inte. Men förut när vi var ute så var det klar himmel, så det är nog lampan som spelar oss ett spratt.

Jag ska snart gå och sova ska bara fixa lite med packlistan til öland. Eftersom jag tycker om att skriva och kluddra på lappar så skriver jag alltid listor när jag ska packa och nu när jag bor med Martin så skriver jag hans lista med för att det är  kul, men han hjälper ju till förstås så jag inte glömmer massa. Men jag har kommit fram till det att fy fan vad grejer vi tjejer har med oss när vi åker iväg. Martins lista är bara hälften så stor som min. haha. Och ändå har jag liksom tänkt på att bara ta med nödvändigt och inte för mycket. Men ni vet ju hur det är som tjeje vet man aldrig vad man ska ha på sig så därför tar man med sig lite extra så man har lite att välja på. haha

Ska dra mig nu, måste fixa mig sen myysa med älsklingen, ska upp skapligt i morgon och åka hem till mig och hämta pengar, tvätta och lite så det är väl på tiden att gå och lägga sig. 

Natti natti.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0