Rastlös

Ursäkta men jag måste verkligen klaga lite. Jag har varit ledig i ungefär en månad nu och för det mesta har jag inget speciellt att göra om dagarna har inget sommar jobb och alla som man umgås med har sommar jobb.
Ni som har jobb var glada för det, skulle jätte gärna byta med er.
Idag tycker jag att jag har gjort en hel del, men ändå är klockan bara tre.
Jag gick upp vid åtta, gick en 20min promenix med stavarna, sen så körde jag lite situps, duscha,käka frulle. Sen satt jag och kolla på programmet Nannyn ser dig, sen har jag segat vid datorn, läst bok, käkat och massa.
Men tiden går så grymt sakta. Helt sjukt.
Som sagt var glada ni som har jobb, så ni är sysselsatta om dagarna.

Aja hoppas att jag får jobba mer i höst, för nu i sommar behöver knappast några vikarier. Men jag håller tummarna för hösten jag.
Snart kommer älsklingen hem då ska vi åka och handla sen hem och stäääda.

Längtar tills i morgon! Ska bli skit kul:)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0