Loften

Först måste jag bara fråga en sak när det gäller kommentarer, fick en kommentar av en men kan inte godkänna den.
För när jag tryckt på godkänna och sen återkalla till publicering eller vad det heter, så står det helt plötsligt att den inte är godkännd, hur kommer det sig??? Någon som vet.

Förövrigt har jag och älsklingen, tvättat cabben idag, varit hemma hos mina föräldrar och tvättat, käkat och lite sådär. Sen så köpte mamma oss massa tvättmedel och grejer så vi ska tvätta hos Martins farmor i stället lite smidigare att bara gå till nästa hus och tvätta än att åka hem till hans eller mina föräldrar.  haha.

Sen har vi typ badat, åkt massa cabb. Badade i Loften riktigt härlig sjö tycker jag, men ingenting emot havet .

Ska gå och lägga mig nu, älsklingen väckte mig precis från min lilla tupplur i fotöljen. Är dö trött.
Kommer nog inget inlägg förns på lördag kanske.

God natt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

du ska bara godkänna :)

2008-07-30 @ 23:10:18
URL: http://mglica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0