Lägg dags.

God kväll på er!

Ska snart gå och lägga mig är trött och har ont i huvudet. Har en hel del att göra i morgon.
Och i morgon är det fredag, så härligt inte för att det blir någon skillad för mig men för alla i min närhet som inte har semester har tid att umgås. Det är riktigt nice.
Och  i morgon ska vi iväg på eftermiddagen jag, Martin, Pontus och Gurra och kolla på Mican när hon ska spela med sitt band. Det ska bli riktigt kul.

På tal om helt annat så har precis beställt lite kläder till mig och älskling. För min del blev det tre tunikor och två linnen och till älsklingen blev det en tunn jacka, tjocktröja och t-shirts. Det var värsta rean så allt det där gick på ungefär 800kr. Det är riktigt bra. Och det bästa är att pappa betlar det, riktigt snällt. Tack pappa :)

Aja så sova nu det är en lång dag i morgon, men det ska bli riktigt roligt:)

Hörs.

Natti natti.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0