Helgen

Har ni haft en bra helg?
Hoppas det i alla fall. Min helg har varit bra, har haft en hel del att göra om dagarna och det tycker jag om.
Vi kan börja med fredag, jag städade på dagen sen när älsklingen kom hem så vare käk och fixa i ordning oss som gällde för att sedan dra in till Åtvdi och hämta de andra två grabbarna Pontus och Gurra. För vi skulle till viken och kolla på Mican och hennes band TORSDAG när de uppträdde. Vi stannade till och köpte en varsin ros till henne.
De var verkligen helt grymma, fasiken så bra de var. Vill verkligen bara höra mer.
Så hör ni något om att bandet TORSDAG ska spela någon stans gå och lyssna:) För det ska jag.
Sen blev det hemfärd, käk, film, guitar hero och massa skratt.

Lördag, vi vaknade alla typ vid tolv för att det var så jäkla varmt uppe på loftet. Vi käkade en redig frulle.
Vi hade redan på fredagen bestämt oss för att vi skulle bada på lördagen, men vädret såg inte allt för lockade ut men solen tittade fram tillslut så vi tog flotten ut mitt i sjön och badade massor, i alla fall jag. Jag var i hela tiden plus att jag simmade in tvärs över sjön medan de andra åkte flotte. Men Gurra skulle vara lika duktig som jag och simma tvärs över sjön men han hoppa upp på flotten och fick snål skjuts flera gånger. haha fuskare.
På kvällen skulle vi vara snälla och skjutsa Martins kusin och hennes kompis till karnebåten, och på vägen hem därifrån stannade vi till hos mina päron i gusum. För vi ska få deras soffgrupp de har för de ska köpa nya möbler.
Okej, de är inte det finaste men de duger gott och väl så länge.

Sen på söndagen, ja regn fyy fan vilket pissväder det var hela dagen. Man har ingen lust att göra något. Så jag och älsklingen slappade för det mesta. Sen städade vi, men sen så ringde min mormor och frågade om vi ville ha besök så mormor och morfar plus hund kom hit och hade med sig massa fika och blomma. Sen så följde de med oss när vi handlade så vi fick en till blomma av dem.
Aja det här var min helg, känns som att den var rätt så späckad det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0