God Natt

Nu ska jag snart sova, ska bara skriva ett litet inlägg sen läsa.
Har börjar komma in i min bok nu som jag lånade på bibblan, och den är riktigt bra.
Aja har varit med Malin ikväll det har varit riktigt trevligt. I morgon bitti ska vi ut och gå, de tär tur att hon och jag har varandra så vi kan peppa varandra till träning för vi båda behöver någon som drar lite i en så man kommer igång.
Både hon och jag ska vara hemma hos våra föräldrar i tills söndag så då ska vi ut och gå en promenix varje morgon.
Och den här gången ska jag hålla i det och bygga på det, kanske inte gå varje morgon men sätta igång med träning och göra ett bra träningsprogram till mig själv.

Aja nu ska jag läsa den grymt bra boken.

Natti natti gott folk.
Sov gott.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0