God morgon.

Klockan är bara lite över 9 och jag är redan uppe, applåd för mig tack. haha. Jag har varit duktig idag gick faktiskt upp halv 8 och gick kyrkrundan med Malin på en timme.

Okej har varit med bästa Malin de senaste dagarna:)
Igår hade vi en riktigt kanon kul dag. Började med kyrkrundan, sen bar det av hem till mig eftersom jag var ensam så gjorde vi fotbad och smörjde in fötterna och gjorde hårinpackning och så skulle vi göra ansiktsmask men den söög så vi dissa den, men nu så har vi bebisfötter. myyys
Sen så kom mina föräldrar hem jag käkade lite, sen bestämde Malin och jag oss för att vi skulle åka och titta lite i Falerum på klädhuset och så. Vi gluttade runt lite där, sen var presentshoppen öppen så vi gick in dit och köpte lite ljus.
Vi blev lite små hungriga så vi gick och fikade lite, och där hände det grejer. Utanför handlarn. haha..
Vi satt där och fikade ute på altanen som de har sen så helt plötsligt så ser jag en bil köra på trottoaren och backa i väldigt högfart..
Jag: Malin kolla han kommer plocka gb gubben med bilen.
PANG.
Vi kollade på bilen och började skratta och ännu mer började vi skratta när vi såg vem det var..
Malin: Hahahaha, shiit pinsamt det var ju handlar himself med ju.
Jag som skrattar så högt försökte verkligen vara tyst men det gick INTE:P Ni skulle ha sett det där. Jag kan ju säga att han hade och göra sen för att få gb gubben att stå rakt för den var lite tilltryckt i smällen.
SEn så drog vi hem och bestämde oss för att ta ett kvälldopp as skönt vare när man väl kommit i och en guldstjärna till Malin som doppa sig två gånger och inte har badat på två år.
Sen blev det film och massa svull.

Nu ska jag äta frukost.
Sen duscha..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0