Bäst att passa på

För solen vill visst inte visa sig allt för mycket. Den lilla stund den varit framme än idag har jag suttit ute, tills det helt plötsligt började spöregna. Vad är det här egentligen?
Aja, i morgon ska det tydligen bli soligt och varmt hoppas det ska bli så nu och inget annat. För vi har bestämt att vi ska ner till kusten och sola, bada och åka båt. Det blir riktigt nice. 
Förut när solen sken tog jag faktiskt på mig bikinin och tog ett varv med trampbåten, riktigt skön träning måste jag säga. 
Väldigt fin miljö att "cykla" på vattnet om man känner för det är det ju liksom bara att stanna upp och sen bara ligga och driva och njuta och ännu skönare om solen lyser då kan man ju sola med. Det är riktigt härligt. 

Nu ska jag och bejbi äta vatten melon.

Byeee

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0