Bärplockare

Bär, det är något som verkligen är sommar. Det är hur gott som helst, igår kväll skulle jag plocka blåbär men tror ni att det fanns några?
Nej, självklart inte bara för att jag skulle plocka. Det får bli att åka till mormor och morfar och plocka blåbär och smultron om jag ska lyckas få tag på några.
Drar till Öland på onsdag, ska dit med Älsklingen, Adam och Timmy, sen är massa från älsklingen släkt där nere med. Hoppas bara vädret håller i sig så man kan sola och bada massor.

Har tänkt på en sak att jag måste verkligen bli bättre med att lägga upp bilder på bloggen, har liksom ingen grej till mobilen att lägga in bilder för den är trasig får väl helt enkelt installera så man får föra över via kabeln i stället. Men på Öland ska vi ta kort och då ska några hamna här det ska jag lova så det finns lite att titta på.

Förstår inte varför det blev understruket på nästan hela inlägget, det går inte ta bort. Jätte konstigt, aja ni kanske kan stå ut med det fast att det ser för jäkligt ut.

Puss



Kommentarer
Postat av: Christopher(grannen)

Jag plockade blåbär idag:P de var ont om dem men ja fick ihop typ en halvliter annars brukar man få flera liter helskummt...

2008-07-29 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0