Äntligen riktigt sommar

jaa när den svenska sommaren äntligen får tillgång till sol och värme, då är den riktigt härlig. Att bara ligga och sola och bli brun och fin, bada massor, grilla och ha trevligt. Det är underbart. Mer av denna sol.

Jag har varit rikgit dålig på att blogga på sistone, men det beror på att jag och min älsklingn har varit på lite semester, bland annat en dags tripp med hans familj till danmark, variit i kusten med han och hans mamma några dagar, sen har jag varit hemma hos mina föräldrar och varit med Malin och även firat henne som fyller 20år idag. Grattis gumman:)
Sen drog vi även iväg i tisdags till kusten med två av Martins kompisar Adam och Robin, så det har blivit mycket sol och bad. Underbart.

Idag har jag bara solat, plockat lite här hemma. Sen tittade morfar förbi en liten stund alltis trevligt med lite sällskap, när karl är iväg.
Nu ska jag laga lite mat, så älsklingen får mat när han kommer hem från sin fiske tur. Sen ska han och jag bada, får se om det blir i sjön här eller om vi tar en sväng till någon annan sjö och badar lite.

Var försiktiga när ni solar, smörj in er det är rikgit bra.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0