Utkast: Har har ...

Har har en väldigt lugn helg, tittat en del på film och tv. SOVIT massor, dö skönt. haha..
Martin förstår inte hur jag kan sova så mycket.
Kan ha sovit till 11 på morgonen sen vid typ 4 på eftermiddagen kan jag gå och lägga mig två timmar. Sen vid 8 kan jag sova igen sen gå och lägga mig vid 12. Vissa helgen sover jag så där mycket, men det kan ju bero på att jag inte sovit så mycet i veckan.
Men denna vecka jobbar jag eftermiddag vilket betyder sovmorgon :)
I morgon ska jag och Mirelle ta en promenix med stavarna väldigt skönt att börja dagen med en promenad, så det ser jag fram emot :D

Nu ska jag käka frukost, göra mat låda, fixa mig sen åka och jobba :)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0