Massagen avklarar och jag lever

Älsklingen kom till mig i natt vid typ halv 2, myyyys :)
Så jag åkte med honom till Hannäs i morse när jag skulle på massagen..
Fyy fan vad ont det gjorde, i min nacke..Sen när det kom till benen, jag höll på at lägga iväg en spark för det gjorde så ont. Han hittade massa smått och gott som knutar och att jag var jätte spänd. Och skapligt svullen i nacken..Så jag fick rejäl helkropps massage så han kunde mjuka upp de flesta muskler och så fick jag på ipren salva på ena sidan av nacken där det var som värst..
Har fortfarande ont i nacken han sa att det kommer släppa om ett dygn typ för att det är så svullet och så, men det känns mjukare i alla fall. Och resten av kroppen känns riktigt bra..

Mormor och morfar kommer sen så vi ska ju äta mat och sådär med dem ikväll, trevligt trevligt:)
Ska nog gå en sväng med bossen med, deras hund. Världens snällaste hund hur söt som helst, men han drar som fan när han är här i Gusum för på denna gata bor det massa tjejhundar och det är ju riktigt intressant förstår ni:P
Men det skulle vara skönt att gå en promenad med vovvsingen:)

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0