Man vet aldrig vart man hamnar

Igår fick vi sluta 10min tidigare på jobbet vilket var riktigt bra för då hann jag med pendeln som gick vid 6 isället för 7, så det var ju riktigt skönt.  Kom till Åtvid och gick hem till Martin och kom lagom till idol så jag började titta på det sen så kom Martin från sin spelning så vi käka lite. Sen så fick jag reda på att vi skulle på fest. Då hade jag missuppfattat honom för jag trodde det var på lördagen..Med lite tid så fick det bli en snabb upp fräschning. Så vi drog till Andreas och satt där och prata, lyssna på musik och drack.
Sen så ringde Martin sin kusin som undrade om jag ville hänga med till krogen. Och dans sugen som jag var hängde jag på dit. Fan vad kul att få dansa :) Riktigt trevlig kväll, sen kom Martin och hämta mig på cykel så drog vi och hämta min cykel och trampa hemmåt, käka lite och kollade på en beckfilm :)
Kom väl i säng runt 2 :)

Idag sov vi ut så jävla skönt gick upp vid typ 12, käka lite och såg klart på beckfilmen.
Slappa vid tv:n och sådär. Sen drog vi ut till huset en sväng och rensa lite grejer som vi tog med oss hem. Så nu snart ska jag börja plocka ordning på Martins rum ska rensa och fixa lite. Sen blire dusch, och när vid 11 kommer älsklingen hem från spelingen så ska jag,älsklingen och robin glo på film:)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0