Lördagen

Som ni ser har det blivit ändrig på blogg designen och det får jag tacka kusinen Bella för som har gjort bilden åt mig, sen tacka Rikard som har fixat in bilden på min blogg och han skulle göra något mer med den en annan dag:) Det är tur att man har kompisar som hjälper en, för jag är inte bra på sånt där och fattar nada av det.haha..
 Så tack så mycket Bella och Rikard för hjälpen :)

Tänkte bara rappotera om resultatet av kollen av mitt socker.
Det är sjukt vad larvig jag är när det gäller sprutor och sånt där skit, det gjorde inte ens ont. Men morfar var rätt försiktig så det kanske var därför också. Men förståa gången så visade det rätt så högt, men så sa han det att jag skulle ha gå och tvätta mig om händerna som man egentligen ska göra innan. Vilket jag inte visste, och då blev det ett bättre resultat tack och lov för det. Vet inte hur jag skulle bära mig åt om jag skulle få diabetes och få ta sprutor varje dag när jag är så sprut rädd.

Gick en promenix med Boss förut var riktigt skönt att få gå en sväng. Jag borde skämmas har inte gått så "långt"
på ett bra tag och det var fan ingen lång promenad, blir skärpning för min del där. Men vad skönt det var att gå med en hund, har inte gått med honom själv här förut utan har alltid haft någon med mig.
För övrigt har jag suttit vid datan en del idag och kollat efter någon bra idé på vad man kan köpa åt älsklingen.
Tyvärr har jag inte kommit fram till något jätte bra direkt, utan det får bli något som jag tycker är tråkigt att köpa. Men jag något som han kommer uppskatta så det blir jätte bra. Så i morgon far jag och mamma som jag vet än så länge till Linköping så jag får inhandla mina julklappar, så jag får det ur världen. Sen är det bara den där 20års presenten kvar. Fasiken så svårt det är. =/ men det ska nog lösa sig, får försöka låta fantasin flöda lite. hehe..

Skrev ett god natt sms till älsklingen nu, han är ju på fest med grabbsen så vill inte störa.
Nu är det dax för mig att sova..

God natt.

Kommentarer
Postat av: bella

varsegod! :)

2008-12-21 @ 20:51:45
URL: http://isabellapetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0