ledighet

Har haft en rolig och slapp helg men ändå har det hänt en hel del. I fredags efter jobbet så åkte jag hem sen åkte jag till älsklingen, där det var middag med hans familj plus hans mormor. Var väldigt trevlig och gott sen spelade vi även paketspelet, väldigt roligt. Jag fick en bok, hjärt ljusslinga, reflexväst, pepparkakor. :) Sen så såg vi även idol finalen och så.
Lördagen började vi fixa med älsklingens rum och det har vi hållt på med och gör det fortfarande, jag är ledig och var det igår med och sen i morgon. För det finns inget jobb för oss just nu, och är ledig i morgon med. Men hoppas på att få jobba torsdag-fredag i alla fall..

Nu ska jag hjälpa älsklingen medsitt rum..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0