Jul


Sitter här och lyssnar på julradio :) Härligt med lite julstämning, sen är det ju snö ute just för tillfället hoppas den håller i sig. Men som vanligt känns det inte som att julafton och det är så nära som det verkligen är, det är sjukt vad fort tiden går.
Sen kommer ju nyårsafton också mysigt, men har inte en aning om vad vi ska göra då. Vad ska ni själva göra nyårsafton??
Förra året var vi hemma hos mig med min familj och åt god mat och hade det trevligt. Sen var det den dagen vi satte våra ringar på våra fingrar :) <3
Så vi får se vad det blir att hitta på i år :)

Älsklingen den fuskisen har typ lov över hela julen, medans jag jobbar förutom de röda dagarna. Fuskit, men det blir ju pengar i alla fall, och det tycker vi om.

Sen är det ju det här med julklappar, det är ju jätte svårt och så tänker jag at jag ska vara ute i god tid varje år men så blir det ändå att man är ute i sista minuten. haha..Att jag inte lär mig, har i alla fall köpt till min bror sen är det bara några kvar. Det löser sig tänkte gå på stan nästa vecka när jag jobbar förmiddag och kolla lite julklappar :)

Duschen kallar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0