hej

har varit ledig idag men i morgon får jag äntligen jobba igen..nu går man ju miste om pengar nästa månad och älsklingen som fyller 20 och jag har planerat en jätte bra grej. Men det ska lösa sig tar det i första hand ;)
Går  fan miste om en hel vecka nästan usch och fy, men det är väl sånt som blir. Eftersom vi har oberoende arbetstid eller vad det heter, vi jobbar ju när det finns jobb men oftast så finns det ju fulla veckor så det hoppas man ju på.

Har varit hos min älskling sen i fredags och vi har ju fixat med hans rum och sådär..

I helgen blir det att ta det lugnt blir att vara hemms i Gusum hos familjen så kommer mormor och morfar med hund på lördag som alltid :)
Hoppas på lite övningskörning sen fixa lite med mitt rum och kanske slänga upp något julpynt i mitt lilla rum för det har jag inte hunnit. Sen dessa julklappar som jag inte slagit in än så det måste jag göra..

Nu ska vi möblera om sen ta lite nudlar..


Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0