Hej

Idag är det nyårsafton sista dagen på 2008.
Det har varit ett riktigt härligt år, den största händelsen måste då vara studenten då:)
Men det har hänt massa roliga och underbara saker detta år.

Idag är det även våran förlovningsdag <3
Därför bjuder jag på en bild på oss två från den dagen,



För våran del blir det att vara hemma äta god mat med älsklingens familj, sen ska vi skjutsa några sen.
Sen blir det att mysa och kolla raketer och sådär:)
MYYYS <3
Får se till att ta mycket bilder idag som jag kan slänga upp här sen:)
Nu ska jag fixa naglarna, håret ,make up:en och byta om.  Duscha gjorde jag i morse så nu är det bara att fixa sig kvar:)

GOTT NYTT ÅR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0