God natt

Såg hela göta kanal filmen ,den är riktigt bra faktiskt:)
Är väldigt trött så jag ska gå och lägga mig snart, ska bara fixa mig först.
I morgon ska jag till massören har fruktansvärt ont i mina axlar och det går upp i nacken. Ajaj, kommer göra riktigt ont att bli masserad, men det blir ju skönt efteråt när allt det spända har släppt.
Sen så kommer mormor och morfar i morgon plus hunden. Ska be morfar ta stick i fingret på mig och kolla mitt socker, tror inte att jag har diabetes men kan var abra och kolla i alla fall. Har aldrig tagit stick i fingter förut, är fan dö rädd för sprutor och sånt som liknar det. haha..Men det går nog bra.

Har suttit och kollat lite grejer till älsklingens 20års present, men jag behöver hjälp att fixa kan inte sånt där själv. haha. Får be pappa eller Martins mamma :) Aja det löser sig.

Nu ska jag sova..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0