God jul

Tyvärr känns det absolut inte som julafton :S Jag tycker inte det i alla fall.
Igår kväll eller i natt vid typ 1 tror jag det var så kom älsklingen till mig så himla gullig.
Det var sjukt så mycket jag saknade honom som så kom han äntligen till mig.
Så det blev att prata och mysa massor tills vi somnade.
På morgonen så gick jag en sväng med Malin, sen gick jag och la mig hos älsklingen igen.
Vid 12 så kom mormor och mofar till oss..Jag och Martin käkade frukost, sen fick han öppna sin julklapp av mina föräldrar, det var ett kamerastativ till våran kamera, han blev jätte glad.
Sen så satt han och jag och prata och busa massor tills han skulle åka hem. Åhh puss puss puss puss på honom <3

Efter det så hoppa jag i duschen och fixade mig och sådär, sen hjälpte jag till att fixa med maten. Sen så åt vi den goda julmaten. Myys :)
Sen gick jag en promenix med vovven :)
Nu har vi precis öppnat våra julklappar, fick massor. Trodde verkligen inte det. Är helt klart jätte nöjd.
Jag fick:
-Tigths
-Trosor
-Nike jacka
-Hello kitty strumpor
-En fin kjol (som tyvärr var förliten så jag måste byta eller hitta något annat.)
-Toffsar
-Hårnålar
-4 böcker, matkalendern, ljuvliga desserter, hitta rätt svamp i skogen, billiga matboken. Bara böcker som är bra att ha :)
-Martin och jag fick en smörgåsgrill
Sen har jag en julklapp som kommer senare. Sen ska jag till älsklingen ikväll och då får jag från honom.
Har tagit massa bildder idag men det kommer upp när jag har fått lägga in bilderna på min och älsklingens dator hemma hos honom.

Har haft en mysig julafton hittills fast det int ekänns som det.

GOD JUL:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0