:)

Har varit iväg och jobbat idag, skönt att få jobba lite. :)
Även att man vill vara med sin älskling och göra andra saker, så är det skönt att man har ett jobb att gå till. Hoppas bara man får ha det länge :)
Vad kallt det var det senaste dygnet, i går kväll bestämde jag mig för att sätta klockan tidigt så jag skulle hinna med att gå en sväng sen duscha på morgonen, det var väldit friskt att gå en sväng måste jag säga..
Jag fattar inte jag vill typ gå 30-40min, jag provar att gå olika kringel i krok vägar här i Gusum, men det blir fan alltid bara 20min:S Visst det är ju bättre än inget men ändå. Får väl se till att börja ta till ordentligt:)
Var och bytte kjolen idag så jag fick en större storlek, den är så fin den ska jag ha på nyår:)

Sitter och väntar på min älskling nu, han kommer nog rätt så snart :)
Så mysigt, åkte ifrån honom igår, och fy både han och jag sov illa i natt. usch..
Tycker verkligen inte om att vara ifrån honom, vill bo tillsammans med honom, men det går ju inte just nu :(

Nu ska jag fixa lite, sen invänta älsklingen :)



nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0