Blev snabbt bra och fick en trevlig dag. :)

Det var inte magsjuka jag hade, antar att det bara var något kroppen ville ha ur sig.
Så jag gick och la mig vid typ halv 6 igen och så sov jag till 12 och då mådde jag bra igen..
Hade absolut ingen lust att gå upp för jag hade inget att göra och ingen att vara med var helt ensam hemma. Så jag chansade på att Mirelle inte hade något att göra slängde iväg ett sms till henne.
Som ringde upp efter ett tag och fråga om jag ville med till viken och leta julklapp till hennes pojkvän. Så det gjorde vi sen gick vi hem till mig och fika och satt och prata. Riktigt trevligt och mysigt:)
Hon åkte för ett tag sen.
Nu väntar jag på mat, sen ska jag se om älsklingen tänkt komma idag vilket jag inte tror. Han är och köper julklappar så han är väl lagom trött sen.
Men tror att Malin skulle hem till Gusum idag så jag ska ringa henne sen och se, om vi kan gå en promenad eller så:)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0