Vilken skillnad

lite puzzel kan göra. Att får ihop vissa möbler från ikea är ett riktigt puzzel.  Men det kommer bli jätte fint när allt är klart här, nu har vi bara börjat. Vi var som sagt på ikea igår och det var hur kul som helst, vi hittade massor och vi kunde går där i våran takt bara älsklingen och jag. Riktigt trevligt. Ivriga som vi var så började vi sätta ihop saker redan igår kväll vilket resulterade att vi kom i säng väldigt sent.
Jag skulle vara duktigt att fortsätta idag, men jag klarade inte ut ena saken, för jag förstår inte riktigt hur det ska fungera. haha. Typiskt mig att inte fatta.
Vi hittade lite i alla fall bland annat:
-Byrå
-Skohylla
-Hatthylla
-Golv
-Nattduksbord
-Gardinstänger
-Lite annat smått och gott.

Nu ska jag kolla lite på Top model 2, mendan jag inväntar älsklingen. När han kommer hem ska vi fortsätta med våra puzzel och sen ska vi laga tacopaj. Mums:)

Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0