Vikarie

Jaaaa idag ringde dem från ett ställe och undrade om jag kunde jobb idag från 12-17, eftersom jag inte har körkort och inte kan ta mig in till Åtvid på ngt sätt så frågade jag om jag kunde ringa upp om någon minut. Skulle bara ringa Martin och sen grannen för att se om någon kunde skjutsa mig.
Hon skulle på möte och sen skulle hon ringa upp mig vid 11 i stället. Men har någon ring än?? Svaret är nej, visst de kanske har hittat någon annan men de kan ju ringa och säga det i så fall.
Jag provade att ringa men inget svar..
Hoppas verkligen att hon ringer..För jag vill jobba..

Annars springer jag runt som en yr höna här i huset och packar eftersom vi ska till Tättö ikväll.
Ni kommer inte höra något ifrån mig i helgen, för vi tar inte med någon datorn ner. Vi ska ha lite semester :)

Men ha en kanon bra helg.
Nu ska jag packa vidare och hoppas på att någon ringer :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0