onsdag kväll

Mina rubriker är inte bra, men läs inlägggen ändå :)

Som ni vet så var jag i stan igår.
Var rätt segt att driva runt när man inte har pengar, men kul att träffa frida.
Hittade lite på guldfynd fast bara lite små saker, so men puttsduk för guld smycken. Sen två långa halsband ett i guld färgat med en vit jordgubbe och ett i silver färgat med typ en ring. Fint med lite accecoarer.
Bror kom ner till stan sen när han slutade skolan vid tre, då försökte jag lära honom att tycka om att leta efter kläder. Så jag plockade på honom lite kläder och slängde in honom i en provhytt. Och vips så började han leta efter kläder  själv. Så jag lyckades, frågan är bara hur länge det sitter i.
Vi gick till Team sportia och där hittade han en as snygg adidas tröja/jacka och jag en nike, de var as snygga.
Jocke ska nog beställa en liknande sen när vi ska beställa från La redoute. Det verkar lite som att jag kommer få de där stövlarna och pumpsen som ni sett på bild i ett tidigare inlägg. Men är inte helt säker, men hoppas hoppas:)

Idag har jag gjort en del dock inte tränat. Utan fixat lite som, limma dit badrums krokar (jätte fina är dem), sen har jag tävttat trappen upp till loftet, tvättat toaletten, plockat och lite så. Sen har jag kontaktat vikariebanken och sen skickat ett mail till mammas jobb, så hoppas på napp där.

Igår när jag kom hem så provade jag och älsklingen att puttsa upp våra förlovningsringar, och de blev jätte fina, små repor och sånt försvinner inte, men de blir blanka och fina.
Så det får bli som ett litet dagens tips puttsduk till guld från guldfynd runt 45 kr, blir bra resultat, så har du några matta smycken hemma prova :)

Nu ska jag gå och sätta mig och mysa med min underbara pojke.

Hörs i morgon.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0