Allt på ett och samma ställe.

Sitter hos mina föräldrar i Gusum nu, när jag kom hit så gick jag en sväng med bror i Gusum. Måste ju kolla sig runt så det är sig likt när man inte är här så ofta.
Ska till tandläkaren i morgon, ska få göra avtryck i sån där blå gägga som smakar mindre gott och det är väldigt obehagligt. Men det är värt det för de ska nämligen gjuta (stavning?) en bettskena åt mig för jag gnisslar tänder, så mina tänder har slipats ner en hel del. Plus att älsklingen vaknar av det där, och det är tydligen inte så lätt att få mig att sluta för jag sover så hårt. Så det är bäst att skaffa ett sånt där, vill gärna ha kvar mina tänder hela livet och att folk som är i min omgivning ska få sova i fred. haha.

Har inte uppdaterat här på två dagar, fy skäms på mig.
Men jag har haft lite annat för mig, som barnvakt och lite annat.
Har dock inte hunnit med att motionera något speciellt heller, om det inte räknas med att springa och outta på ungarna när de sitter på någon slags lite traktor upp för backarna. haha..

Nee, men så idag har jag tagit igen lite har cyklat som en dåre, har nog cyklat 60min, fast inte i sträck utan jag har ju cyklat och sen gjort ärende sen cyklat hem och käkat sen cyklat tillbaka. Så nu är jag faktiskt lite små ömm i baken måste jag säga. Har passat på att sitta i solen massor idag fick lite färg på kinbenen i alla fall:)

Men i morgon ska jag nog gå upp skapligt, ta mig en power walk eller joggingrunda, sen duscha. Leta och söka jobb.
Sen dra in till stan och gå på stan med Frida sen till min kära vän tandläkaren. haha..
Ska se om jag kan uttnyttja lite på mitt presentkort jag fick av Martins och hans föräldrar på min student, 500kr på guldfynd är rätt nice :)

Nu ska jag ringa och säga god natt till min käraste, jag vet att jag bara varit borta från honom några timmar men måste säga att jag saknar honom massor redan.
Sen ska jag börja läsa lite i den nya boke jag lånade :)

Läste förresten en bok för ett tag sen om ni gillar typ lite kärleksdrama eller vad man ska kalla det så läs boken "syskon kärlek av Katarina Von Bredow", jag tyckte den var jätte bra :)

Natti natti.

Puss

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0