Träning

Mina vänner.
Jag skriver detta för min egen skulle för att jag måste få en riktgit spark i baken när det gäller träning.
Jag har sagt att jag ska göra något varje dag, kanske inte värsta träningen passet, men en promenad, joggingrunda eller cykeltur eller något annat liknande. Plus någon styrke grej också, måste verkligen få lite mer styrka. Tänkte att jag kanske håller mitt "mål" bättre om jag skriver här.

Så min tanke med detta är att jag ska skriva varje dag vad jag har gjort för träningsgrej. Och om det är någon som vill så får ni jätte vara med, och då får ni göra så att ni skriver en kommentar varje dag vad ni gjort för träning. Allt detta gör jag för att jag måst ekomma igång som jag skrev, men det skulle var akul om någon hängde på så man pappar varandra för då blir det mycket roligare. Så häng på vettja :)

Förut så var jag så mån om att jag inte fick ha något hull på magen. Visst jag är smal och har former, har till på köpet lite hull på magen det har jag allt.
Men sen slog tanken mig att vad gör det? Jag har en kille som älskar mig för den jag är o.s.v.

Numera ska jag enbart träna för att hålla igång och för att må bra. Min vikt och allt det där det bryr jag mig faktiskt inte om längre. Jag vill bara träna upp min kondition, komma igång med träningen och må bättre. Det blev väldigt rörigt, men jag hoppas att ni hänger med på vad jag menar. Eller? haha.

Så häng på den som vill, för det skulle som sagt va vara roligt :)

Byee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0