Storm

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, men jag har en "ursäkt" för att jag inte gjort det..I helgen fiskade vi nämligen kräfter hela nätterna och höll på inne i huset på dagarna. Så det var fullspikat som ni förstår. I måndags var jag och min kära karl och hans familj i ullared och vi hittade massa saker till huset. Som det var meningen med, vi köpte inge kläder men Martins mamma typ tvingade oss att hitta några plagg var som hon ville betala, så det var ju bar aatt göra det:P haha.
Igår följde jag med älsklingen in till hans föräldrar när han åkte till jobbet. Så jag typ var ute och gick massor, plus att jag cyklade massa med. För jag gjorde massa ärenden i Åtvid, typ arbetsförmedlingen, biblioteket och färgkarata och massa sånt. Sen när älsklingen sluade så åkte vi och kollade på bil, och den var skit snygg.
Vill ha körkort så jag kan få köra den sen ju.

Okej, det blåser verkligen storm ute, precis som i mitt huvud just nu. För jag vet verkligen inte hur jag ska bära mig åt för att på något sätt hitta något jobb. Ringde till ett ställe idag men där behövdes det inget folk just nu, men han bad mig maila så han kunde höra av sig om det dök upp något.
Jävla skit jag ringde precis till mamma för att fråga om mail addressen, men tror ni jag gjorde det??
Neej jag glömde det, typiskt att man ringer för en sak, men glömmer den.
Aja sen skulle Martin fråga på sitt jobb om jag kan städa lite där och så, för hon som gör det har ett nytt jobb från och med nästa vecka. Så det är verkligen bara att hålla tummarna.

Nu blir det att städa av, var glada för att ni inte ser hur det ser ut i huset just nu när vi lägger golv och grejer, för vi har alla möbler huller om buller och står i alla rum. Så det ser snarare ut som en laburint (stavning?) här inne. Men man får väl leva med det nu när man gör om så mycket. Blir ju bra sen när det är klart i alla fall.

Sen ska vi nog lägga golv när karln kommer hem:)
Det ska bli spännande.

puss




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0