Sega dagar.

Det blev inget bloggande igår kväll för vi hade stömavbrott fram och tillbaka hela kvällen. Men sånt får man räkna med när man bor ute på landet. hehe. Idag på schemat står promenad, diska och tvätta. Visst låter det kul, eller inte. Men det är ju sånt som måste göras. Jag funderar starkt på att gå en sväng när jag bloggat klart, för jag har så jäkla ont i ryggen. Går det inte över efter en promenad så får jag ringa massören, för nu har jag haft ont så länge. Usch. Annars händer inte så mycket, sitter bara och väntar på att någon ska boka mig i vikariebanken så jag får jobba lite. Bloggar nog mer sen, tänkte slänga in lite fler bilder från Öland så har ni något att kika på. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0