Motionsrunda

Tog lite sovmorgon idag, hehe.
Ska snart ut på en lite motionsrunda. Det blev inget igår, hade ingen motivation till det. Så räkna inte med att det blir precis varje dag, men jag ska försöka.
Sen hade jag tänkt att ta en storstädning idag så mycket som jag hinner. Och försöka få det så fint man kan få det i huset just nu, efter som det står möbler huller om buller. Men ska försöka att få det så fint som det går. :)
Då kommer älsklnigen bli glad när han kommer hem, jag har typ varit as lat hela veckan och inte gjort så mycket, typ bara små plockat lite. Men idag ska jag verkligen städa.

Ska ut på min lilla runda nu :)

Men jag hör av mig lite senare, men lite smaskig läsning.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0