Mjukstart

Sen sist jag skrev inlägget så har jag hunnit med en hel del. Enligt mig själv. haha..
Jag tog mig en lite spring runda och jag menar verkligen liten..Men jag måste verkligen mjukstarta, sprang tre varv vilket blev ungefär 12min och 30sek, men jag sprang i rätt så högt tempo plus att det är en jätte lång jobbig uppförsbacke också, så det räcker verkligen att börja med. Sen skulle jag köra styrka så idag blev det mage, rygg och lite armar. hehe.
Jag har även hunnit dammsuga och duuuuscha.

Jag innan joggingrundan. (jag vet att hallen ser förjävlig ut, men ni får stå ut med det när vi gör om här.)


Nu sitter ag och vänta rpå att älsklingen ska komma hem ska väl börja med maten vart efter tänkte jag. Sen blire ju efterätt idagsom jag gjorde förut, hoppas pajen är god har inte gjort den varianten förut. hehe

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0