Kläder :)

Mamma och pappa ska beställa lite kläder från La Redoute, jag skulle få de här två koftorna, ska se om jag kan tigga till med två par skor också :)

La Redoute är verkligen bara så himla bra. Det är så brett finns liksom massa märkes kläder, billiga kläder, lite lagom dyra kläder. Sen så har de liksom mindre sko storlekat, perfekt för mina små fötter. Jag kan inget annat än att ge La Redoute högsta betyg ;)
Här kommer lite bilder på sakerna jag ska och eventuellt ska beställa.

Ska ha den här i beige (stavning)


Den ska vara i lila, så himla söt kofta :)

underbart fina enkla pumps:)

Sen en fin höst stövel, fast i SVART tyckte verkligen inte om den färgen som är på bilden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0