Jobb jobb jobb

Varför ska det vara så svårt att hitta något jobb??
Jag tycker att det är urtrist att sitta och kolla efter jobb för chansen att det kommit in något vettigt jobb idag som inte fanns igår är inte så jätte stor. Jag tycker att det är jätte svårt, blää. Tänk om det bara skullle dyka upp värsta jobbet som man vill ha, men det lär nog inte hända. Just nu känns det väldigt hopplöst med jobbfronten som ni kanske märker för jag är inte direkt positivt inställd just nu. Men varje dag när man kollar så hoppas man ändå på att "åh hoppas att det kommit in något bra jobb idag".

Aja nu måste jag tänka på något roligt, i morgon efter att min älskade fästman har slutat jobbet så drar vi och hans familj till Tättö. I helgen är det nämligen Loftahammarsdagarna och det brukar vi åka ner på och slå två flugor i en smäll och ha kräftskiva då med. Så det ska vi ha i morgon. Längtar jätte mycket, sen hoppas jag på att det blir fint väder så man kan ta de sista säsongs åken med båten innan den ska tas upp ur havet.

Får se om jag hör av mig något senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0