Ibland räcker inte tiden till.

Som sagt ibland räcker inte tiden till. Jag tränade igår, men skrev aldrig någon blogg om det och så kommer det nog bli ibland men då kommer jag skriva så fort som möjligt dagen efter.
Tyvärr blev det inte så mycket träning igår, skulle köra ett dvd pass hann en bit sen började det åska som bara den så det var bara att stänga av allt. Sen på kvällen körde jag lite mage och armar.
Idag ska det blir lite mer. Sen ska jag ta hit mina stavar också så jag kan gå med dem :)

Nu ska jag snart diska, duscha och sen ska jag gå upp till Marie och tvillingarna och se vad de gör :)
Jag och Martin kanske ska vara barnvakt åt hennes tvillingar på lördag, men det beror sig på om hennes föräldrar inte kunde. Men jag ska säga till henne att vi jätte gärna vill vara det. För vi har pratat om det och vill jätte gärna vara det och både jag och Martin älskar barn, de är bara för mysiga och härliga :)
Och tvillingarna är jätte förtjusta i Martin, jätte gulligt :)

Nu kallar disken på mig.

Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0