Höjda

När min kära karl kommer hem från jobbet sen ska vi bara käka sen åka till Höjda, alltså till min mormor och morfar. Jag bara MÅSTE ta med mig kameran dit och ta lite kort. Det är verkligen ett ställe som ligger mig väldigt nära hjärtat. De tär landet man kan bara gå där och släpa runt i skit fula kläder, gummistövlar och typ gå och plocka blåbär och liknande i skogen. Gå promenader på de små grusvägarna. Jag bara älskar det stället. Det kommer kännas hårt sen när mormor och morfar är så pass gamla att de måste flytta därifrån. Jag vill ha det stället då. Vill jag vill. Men det får vi se hur det blir, eftersom de bara hyr det.

Ska ta med kameran ochså hoppas jag att det blir lite vettigt väder så jag kan ta kort och slänga upp här så får ni se hur fint det är. Underbart fint<3

Slänger upp en bild på min kära lillebror. Att man måste flytta hemifrån för att förstå att man älskar sin bror. haha rätt sjukt egetnligen, vi har alltid varit som katt och råtta, men nu när vi ses så sällan så går det riktigt bra.
Bror :)
Nu ska han börja gymnasiet och allt, pratade med honon förut och lite nervör börjar han allt bli ;). Tihi det kommer nog gå bra ska du se.







Kanske återkommer med bilder ikväll, annars i morgon..

hejhej

Kommentarer
Postat av: Markus Gustafsson

Man kan gå i fula klädder och gummistövlar jämt ;)

2008-08-19 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0